100 km do srpna prosím!

Včerejší běh s mým kamarádem mě skoro připravil o plíce, ale i přesto bylo fajn neběhat sama, včera jsme si zaběhli společně (s přemlouváním) 3 km, bylo to k nezaplacení, ten nadupaný pocit :) :3 Včera mi kamarád dal diář a co mě nenapadlo, psát si do něj veškeré svoje aktivity a co hlavně - 50 km mám za sebou a teď jsem se rozhodla, že do srpna každý den budu běhat 1,5 km abych dosáhla toho krásného kulatého čísla - 100! Takže to je můj hlavní cíl,  ale není jediný. Budu si dávat tréninky s mojí velice oblíbenou trenérkou Jill, za dnešek už jsem si trénink s Jill mohla škrnout, takže ještě běh - I feel soooo good!
Jedna ze včerejšího běhání! :3 

             Jaké máte plány na léto? Nějakou dovolenou, nebo snad brigádu a spousty cvičení? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat