Rozcvičení je základ!

V pondělí začalo, zase nový týden a já jako vždy jsem šla cvičit s Jill, cvičím, cvičím a najednou mi hrozně křuplo v koleni, tak jsem se pořád snažila to rozcvičit, ale už se mi to nepodařilo a začalo to bolet víc a víc, druhý den jsem šla na praxi a skoro celých 7 hodin jsem to odpajdala a šla jsem na chirurgii, dostala jsem ten nejkrásnějši vánoční dárek, juhůů. :(

teď mám na nějaký ten čas konec se cvičením, neuvěřitelně mě to štve a proto jsem ta která je ukázkou na to, že při každém cvičení se musíte pořádně protáhnout, tím pořádně nemyslím 3 minuty, ale alespoň 15 minut. Protáhnutí celého těla je ten největší základ a bez základu nelze začít, nebo dopadnete jako já!

2 komentáře:

  1. Doporučuji! http://www.ordinace.cz/clanek/cviceni-se-zatezi-jako-rehabilitace-i-prevence-osteoartrozy/ A hlavně opatrně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahý/á Anonyme/ko děkuji mockrát! Myslím si, že s tím začnu, abych pomalu mohla zase začít pořádně cvičit. :)

      Vymazat