Christmas, Merry Christmas!

Tak a je to za námi, 24. uplynulo jako voda a proto se s Vámi chci podělit o  tu nádhernou Vánoční atmosféru. 



Letošní Vánoce jsem musela být opravdu hodná, spousty dárečků jsem dostala. Také nechybělo naše sváteční jídlo - řízečky, kapr a samozřejmě salát (četla jsem, že jsme druhý na světě, kteří mají nejzdravější jídlo) Možná, že bych se hádala, kvůli té majonéze. :D Bohužel jsem letos neodolala ani Vánočnímu cukroví od maminky, ale zase se musím pochválit, že jsem to nejedla po kilech, jak se stávalo roky předtím. :D


             Co vy, jaké dárečky Vám nadělil Ježíšek a jak jste užívali Vánoční atmosféry? 

4 komentáře:

  1. Let me be quiet for a second because this is so gorgeous. :-)
    Kouzelné Vánoce.. moc se mi líbili. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Let me thank you for everything! :*
    Mě se také líbíli :3

    OdpovědětVymazat