SOCHI 2014

Poprvé v životě jsem podlehla téhle nádheře jako je olympiáda v Sochi.


 Jak neuvěřitelné sledovat výsledky našich, musím vypíchnout závod Šárky Pančochové, je opravdu skvělá, jak se dokázala dostat z otřesu a nastoupila na U- rampu, kde bohužel v obou případech upadla, ale nic se neděje, protože na tom fakt dřela a tak jí děkujeme za skvělou reprezentaci!! Musím vypíchnout i Sáblíkovou, která zajela skvělou jízdu a zajela nám pro sříbrnou! Teď se chci dostat i k biatlonistovi - Ondřeji Moravcovi, ke kterému se váže historka, kterou jsem pochytila od mého pana doktora, když jsem šla na kontrolu.



http://oh.idnes.cz/ondrej-moravec-pribeh-biatlon-olympiada-soci-stribro-p0v-/zoh-biatlon.aspx?c=A140211_2032804_zoh-biatlon_ten

Tak si jdu k doktorovi a říká má "Tak co noha slečno?" usmála jsem se a říkám "Pane doktore, mám se skvěle, cvičím a ubrala jsem na váze." On mi odpovídá "Pozor na to, nechce to žádné zátěže, ale dám Vám příklad z našeho stříbrného vítěze v Sochi, kdyby tenkrát neztratil papíry a šel na operaci, tak by nikdy nemohl dosáhnout těchto výsledků." Po odchodu jsem si uvědomila, že i přes moje podobné zdravotní problémy mě už nemůže zastavit nic v tom co dělám a přesně tohle je důkaz toho, že všechno je jenom na nás, když to fakt chceme dokážeme cokoliv! Ať děláte cokoliv - jděte za svými sny! s Pozdravem Štefi!



2 komentáře:

  1. Hezká příhoda s panem doktorem. :))
    Také jsem se olympiádou nechala letos úplně strhnout a jsem za to ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. To ano, i mě to velice překvapilo :)
    Také koukáš pořád, když máš čas? :)

    OdpovědětVymazat